mandag den 13. oktober 2014

Efterårsferie

Wuhu! Så er der ferie - og den skal bare nydes max! Ungerne er hjemme, manden er hjemme, svigerfar er på besøg... så mon ikke vi skal en hel masse ud af huset den næste uges tid?
I do... 

Planerne er foreløbig:

Mandag: Farfar kommer på besøg fra Norge - kagen står i ovnen, huset er ryddet, sengetøjet vasket,  så resten af dagen går med at hente, lave lækker mad og så jeg skal ud og luftes/powerwalke med en veninde.

Tirsdag: Et smut til tandeftersyn og derefter på tur til Helsingør, hvor vi skal på skattetjagt på KronborgOm aftenen skal vi ud at spise stegt flæsk med persillesovs -> yndlingsret. Kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har fået det, og farfar har i hvert fald aldrig smagt det. Asminderød kro serverer det hver tirsdag for kun 125 ,- ad libitum, og det skulle være virkelig lækkert der, så afsted med os.

Onsdag sender jeg resten af familien i Tivoli (eller Planetariet hvis det regner), og imens skal jeg have en anelse MIG MIG MIG - tid, og lave mad til aftenens gæster.




Torsdag skal vi til Malmø, jeg SKAL forbi Moderna Museet og købe en plakat - gad vide hvilken - HAHA, (og forhåbentlig lukke øjnene for alt andet i deres helt fantastiske shop) og vi skal i Badeland og hvis vi kan nå det - shoppe! Egentlig skulle vi bo på hotel derovre, men hvis vejret bliver ved med at være så trist, så vil vi hellere hjem om aftenen og hygge, så vi har hele fredagen til at lave absolut INGENTING.




Weekenden er foreløbig planløs, men mon ikke der bliver tid til at se nogle venner, træne, spille spil gå ture i skoven og bare hygge og slappe af.








2 kommentarer: