lørdag den 12. april 2014

Ferietid

Vi har ferie. Det er så tiltrængt. 

At have tid til hinanden, være sammen og nyde - uden hverdag!

Marius har haft tendens til morsyge de sidste par uger, og forsøger samtidigt at opføre sig baby-ish, hvis han ikke får sin vilje. Han hører absolut minimum af, hvad som er påkrævet og snakker (ALT FOR TIT) med grædestemme. Han kan pludselig slet ikke tage tøj på selv - nogle gange kan han heller ikke gå selv....?


 Katinka er så træt så træt når hun kommer hjem fra skole og fritidshjem, den kører i 100 hele dagen, så der ikke meget energi tilbage i hende, når hun kommer hjem. Så FERIE ja tak!

I dag har vi spist pizza med gode venner, børnene har leget med hinanden og kammeraterne, og vi har fået sagt god påske til de fleste inden vi drager til Legoland, hvor vi skal være et par dage. 

Ungerne glæder sig helt vildt, og Katinka har allerede meldt sig som morgenvækker. Hun skal i hvert fald ikke gå glip af et eneste minut derovre. 

Vi skal også spise 100-vis af påskeæg, og besøge familien i Norge. Vi skal have SÅ meget lækker mad, glæder mig vildt til hotelmorgenmaden - det må være en af mine livretter. 

Og så skal vi også bare have nogle dage hjemme, hvor vi leger hulemennesker. Og så vil jeg også gerne nå at besøge den danske familie, holde middage, forberede mig helt vildt til kommende afgangsprøver, hækle hækle hækle, læse en god bog, se en god serie.... Yes - alt for mange planer, alt for lidt tid. 

God påske til alle!


4 kommentarer:

  1. God påske :) Jeg vil også have ferie :-/ Her må jeg op og på arbejde mens far og ungerne tuller rundt derhjemme i nattøj... ævs!

    SvarSlet
  2. Øv altså... Det kan virkelig anbefales ;) håber at du får et par dage i påsken ;)

    SvarSlet