fredag den 4. oktober 2013

Få to billetter til "Baby og småbørns messen"

Jeg kan ikke selv deltage i "Baby og småbørnsmessen", som foregår i Øksnehallen næste weekend.
Jeg har været der to gange tidligere, første gang for 6 år siden, da Katinka lå trygt og godt i maven. Jeg husker oplevelsen som ret overvældende. For indtil jeg blev gravid, havde jeg aldrig interesseret mig for babyting eller babyer for den sags skyld, og pludselig står jeg i dette inferno af mennesker med babyer, gravide maver, mylder og masser af små og store boder, med alverdens skønne fristelser. Jeg købte virkelig mange ting. Blandt andet barnevogn, sengetøj, bitte små stykker tøj, voksipose"ish" og så slæbte jeg hjem med alle mulige gratis produkter. 


Vil du have mine to billetter til babymessen, så skriv en kommentar senest på søndag, så vælger jeg én, som får dem. Billetterne er venligst sponsoreret af Änglamark

Hey, det er allerede fredag igen... God weekend!!!!

2 kommentarer:

  1. Som kommenede mor til en lille pige omkring juletid vil jeg elske at komme med til messen. Jeg synes efterhånden vi er ved at have styr på en masse ting, men lidt inspiration kan man altid bruge.

    SvarSlet
  2. Helene, jeg vælger (ud af hele to) at du skal have billetterne. Det er jo lige sådan nogle gravide nogle, som skal til Øksnehallen og snuse ;) God tur, regner med, at billetterne kommer med posten en af de næste par dage. Send mig lige din adresse. KH Camilla

    SvarSlet