onsdag den 11. september 2013

Vinderen af Nutrilett


Der er rigtig mange som gerne vil på en omgang Nutrilett. Og ganske forståeligt, hvis jeg kunne ville jeg egentlig også gerne vinde den selv. Mit lager af de produkter jeg selv kan lide, er nemlig ved at slippe op. 


Resultatet af Nutrilett:

Jeg synes, at jeg er blevet mere fast i kødet, i løbet af de sidste 2 1/2 uger. Jeg er ikke sikker på, at vægten gør de store udsving, men jeg træner så også ved siden af. Uanset er min mave i hvert fald ikke så udstikkende længere, og håndtagende er også noget mindre. Til gengæld synes jeg, at jeg er meget sulten hele tiden. Som i maven knurrer, maven skriger efter mad mad mad. Men jeg fortsætter med at spise en bar til frokost og en shake når jeg kommer hjem. 


Og nu til vinderen:


Den heldige vinder siger: "Det kunne jeg godt bruge til de sidste kilo!!!" Famsander@hotmail.com jeg sender dig en mail med det samme. 


Tillykke til vinderen, og held og lykke til alle Jer andre med at komme af med kiloene. 



1 kommentar:

  1. Famsander... Er du der? Hvis ikke du svarer inden mandsg, så trækker jeg en ny vinder.

    God weekend :)

    SvarSlet