torsdag den 29. august 2013

Trøstekøb

Det skal man have, når ens mand ligger syg på 7. døgn, og jeg står for ALT herhjemme og med ungerne, og så har jeg stadig ikke har fået hvilet ud efter lejrskolen. Piv... ;)



.

Det lækreste tørklæde i uld og silke fra Beck Søndergaard, har ønsket mig det, lige siden jeg havde det som en give-away i januar. Og så nedsat til 200 kr lige her



En t-shirt fra Style Butler med masser af glimmer til den mørke vinter blev det også til. Den er endnu lækrere i virkeligheden. Fik den til 300,- men der er vist ikke flere tilbage. 


Elsker elsker elsker netshopping ;)


2 kommentarer:

  1. Super lækre køb og du fortjener dine trøsteshopping køb;-) God bedring til manden.

    SvarSlet
  2. Tak ;) og jeg aner en smule bedring, så måske er der en "hel" mand i næste uge?

    SvarSlet