søndag den 3. februar 2013

Tada...

Inden jeg trækker en vinder af den utrolig lækre Milk-lampe fra &Tradition, må jeg lige sige tak til alle der har deltaget i mine fødselsdags-giveaways. Jeg ELKSER at afholde give-aways, det er så hyggeligt, at få lov til at give andre gaver. Og jeg giver kun gaver som jeg selv vil have, så jeg synes vinderene har været rigtig heldige!



Vinderen af den sidste give-away i denne omgang er nummer 6. Pernille - lampen er din. Jeg håber, at du bliver rigtig glad for lampen. Hvis du fortryder, så siger du bare til, så finder jeg lige en plads herhjemme ;) Ellers er du velkommen til at sende mig dine oplysninger, så skal jeg sørge for, at lampen bliver sendt til dig.






1 kommentar:

  1. Nej er det rigtigt?! Hvor er jeg da bare pisse heldig!! :D sender dig straks en mail? Juhuuuuuu

    SvarSlet