torsdag den 28. februar 2013

Cirkus Benneweis

Billede lånt her

Jeg har ikke været i cirkus siden jeg var barn, hvor jeg kom ind i cirkusbygningen overfor Scala i København sammen med min farmor og alle mine kusiner. Der var de morsomste klovne, virkelig farlige dyr, elefanter, heste med mennesker stående på ryggen, der var artister som fløj rundt i luften, og til nød blev grebet på den anden side. Linedansere, i hvert fald søløver og måske også en løve... Og der var stemning! 

Jeg glæder mig til at kunne give Marius og Katinka den samme oplevelse. Glæde, grin, angst og lettelse - alt samlet på et sted! Vi skal nemlig i Cirkus. Og ikke et hvilket som helst cirkus, nemlig Cirkus Benneweis - Danmark bedste cirkus (i følge dem selv). 
Billede lånt her
 På McDonalds kan du fra i dag få en cirkusbillet med i købet, når du køber et Happy Meal. Men skynd dig. De har et begrænset antal billetter. Bor du langt fra Bellahøj, hvor Cirkus Benneweis normalt hører til, så fortvivl ikke, de rejser rundt i landet frem til september, så måske kommer de også forbi dig?




Dette indlæg er sponsoreret af McDonalds. Indlægget er et udtryk for min oprigtige mening, og annoncøren har ikke indflydelse på denne. Dog skal jeg en tur i Cirkus på deres regning.

4 kommentarer:

  1. Heldige dig. Cirkus er noget af det mest fortryllende.

    Det er 100 år og en madpakke siden jeg har været i Benneweis. Cirkus Arena var vi i sidtse år, måske det er Benneweis tur i år :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tænker også at i år må være året hvor den ældste har fået en alder, hvor han vil sætte pris på cirkus - han fylder tre om en måned :) Det er godt nok også længe siden at jeg har været i cirkus..

    SvarSlet
  3. Her i vores lille by kommer der cirkus hvert år. Men det er altså ikke ligefrem kvalitet, så vi har pænt fravalgt det. Men Benneweis, det står ligesom for noget traditionelt, god gammeldags cirkus ik?

    SvarSlet
  4. jo dte må man gå ud fra at det er:) Vi bor på Nørrebro og der kommer vist både Arena og Benneweis til byen ikke så langt herfra, så mon ikke vi kan få et af de store cirkusser at se her til forår/sommer:)

    SvarSlet