onsdag den 17. oktober 2012

Den lampe der...

Jeg købte jo en lampe på &Traditions lagersalg. Vi skulle lige have sofabordet hjem også, før vi kunne hænge lampen op.  Jeg vil altså bare pointere, at  jeg ikke er sponsereret af & Tradition, jeg er bare super glad for deres produkter, og køber mig fattig i dem.

Her er den så...meget tæt på. Spinning light fra & Tradition it is. 



Tjek lige benene på vores nye sofabord, jeg synes simpelthen de er så seje!



Vores sofahjørne - den grønne lampe som titter frem, er en kæmpe giant arkitektlampe fra Muno.  Man kan dog godt blive en anelse træt af farven på sigt... (som nu fx.)

4 kommentarer:

  1. For pokker, hvor har du bare gjort nogle super gode køb!!! :)

    SvarSlet
  2. Älskar benen på soffbordet. Superhäftiga!

    SvarSlet
  3. Åh nu glæder jeg mig endnu mere til at få vores lamper hængt op. Sidste år (ja sidste år!!) købte jeg to af disse + 1 større og de ligger bare og venter på vi får sat nye lofter op.. Nu kan jeg snart ikke vente mere

    SvarSlet