torsdag den 24. maj 2012

Ungernes nye favorit legetøj...

Er denne knap så pæne dukketing fra Moshi Monsters.




Snak om kærlighed ved første blik! Den har allerede kostet adskillige tårer hos ungerne, fordi de skændes om, hvem der havde den først. I går holdt de fast i hver ende af det pinke monster og skreg og tudede, alt i mens Moshi-Monsteret med sin meget lyse stemme snakkede sit helt uforståelige sprog. Jeg kunne altså ikke lade være med at grine.


Her er jeg så - meget pink - og se hvad jeg har mellem benene en lille ugleven. 


Når du trykker monsteret på maven, så snakker den med meget lys stemme på måske Moshikansk?
Vi kan i hvert fald ikke gætte, hvilket sprog det er.
Kysses kan den også.. (med lidt hjælp fa mor)




Armbånd kan man også få, de er dog ret store i det, men til gengæld kan du få masser af forskellige charms til.
Den lille pingvin er da meget sød - ik?

Man kan også samle kort med Moshi Monsters.
Katinka er her lige kommet hjem fra børnehaven, svedig og træt, og stener totalt fjernsyn og tør ikke lægge kortene fra sig, i angst for at Marius tager dem. Så sådan kan man side længe...

Moshi Monsters har også en rigtig fin hjemmeside, hvor man kan spille, købe deres ting og meget andet. Du kan også købe en app som koster 6 kr, og denne ser også meget underholdende ud.


1 kommentar:

  1. Hehe... Super cute.

    Jeg kan også godt lide moshi monsters, samler også på alt det der.
    Jeg er dog også 12

    SvarSlet