torsdag den 8. december 2011

50 % hos Milk Copenhagen

Så er der 50 % hos Milk Copenhagen, og der er masser af godbidder tilbage.

Katinka er jo lidt af en drenge-pige på den seje måde, og hun elsker tøjet fra Milk Copenhagen. Det gør jeg også, jeg synes det er emmer af stil, kvalitet og kant, og alligevel er det til at røre sig i.

Jeg købte en del for et par uger siden, men måtte da lige ind igen i dag og supplere op. Blandt andet er hendes højt elskede flyverdragt blevet for lille... 300,- for en spritny er sgu da billigt! Og så er den bare super flot i den blå.



Lækker Cardigan med Angora og stjerner på ærmerne



Købte også blusen her i to farver og tørklædet (mest til mig selv)


Kjolen er da bare ALT for lækker, og meget blødere end man regner med.

Billeder lånt fra Milk Copenhagen

1 kommentar:

  1. Jeg fik også en del lækre sager hos MILK. Og skal da bestemt have mere en anden gang

    SvarSlet