onsdag den 2. februar 2011

Har da også fået...

... en enkelt blogaward. Den er jeg altså rigtig glad for, tusinde tak til dig TLA.


Og så lige 8 om mig:

1. Kan godt finde på at ryge i smug
2. Kan også godt finde på at spise alt muligt, jeg ikke burde i smug... og også ikke i smug
3. Er engang løbet ind i en glaselevator i Barcelona, så min tand næsten blev slået ud (igen)
4. En anden gang faldt jeg (mit ene ben) ned mellem toget og perronen på en af Prags Metrostationer
5. Jeg var fuld begge gange - og blev hurtigt ædru igen
6. Er forresten også faldet ned af trappen på Park... mange gange (også fuld)
7. samler på Mulberry, men efter mine to unger optager mine arme, går jeg aldrig med taske. Alligevel er mit højeste ønske en Alexataske til skolen, og en Dario til shoppebrug.
8. Jeg var (engang) håbløst forelsket i Rob Lowe, og havde et helt skab fyldt med plakater af ham. Eeeelsker at se ham igen i Brothers & Sisters

Skal jeg give den videre? Jeg har så mange blogge som jeg elsker at læse, at det næsten er en umulig opgave at vælge blot 8 ud.

Så skal det da lige være hende her, som jeg lige har opdaget. Cecilie har lavet en DIY på en superskøn Helge, som jeg meget snart vil gå i gang med. Resten af min blogroll må dele de sidste 7 ;)

4 kommentarer:

  1. Smil det var bestemt så lidt...
    Det er rigtig hyggeligt at læse de 8 ting om folk..
    Jeg synes faktisk du har været temmelig uheldig.. Griner.. men er jo nok alkoholens skyld ikke ??
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  2. Sikke gode branderter, det kan man jo godt savne lidt engang i mellem. (selvfølgelig ikke med fald og løse tænder)..:-)
    Kh Vibeke

    SvarSlet
  3. Uha jeg har desværre mange flere uheld en anelse spiritus påvirket. Savner det nok alligevel siden det lige kom til St fylde så meget i dag ;)

    SvarSlet
  4. Det lyder som om du har haft det vældig sjovt. Jeg også godt huske hvordan det var:-) KH Christina

    SvarSlet