mandag den 31. januar 2011

Weekendhækling


En lille bold til min snartkommende niece, jeg er vild med grå for tiden.

Jeg er også i gang med en hulens masse svampe til den lille, de skal bruges til en uro, men nu (ja selvfølgelig efter alle bundene er lavet) kommer jeg til at tænke på, om det ikke er lidt kedeligt at ligge og kigge op på en masse hvidt? Baby kan jo ikke så alle de lækre farvede toppe... hmmm... ikke så gennemtænkt.


Og så har jeg fået navnetags. En hulens masse. Det var super svært at vælge, hvordan de tags skulle se ud. For det første... Hvilket navn skal der stå på? Skal der stå navn på? Hvilken skrift, og hvilke farver? Det har taget mig sååå lang tid!! Og nu har jeg så endelig fået dem, og jeg er rigtig glad for resultatet.
Men.. det er da ikke nemt lige at sy sådan et logo på! Jeg er absolut farlig (for andre) med en nål og tråd. Mit første forsøg ses under, og det virker som om at enderne vil trævle på sigt. Og det ses at jeg er totalt amatør hvad logosyning angår. Nogle gode råd?

4 kommentarer:

  1. Hejsa...
    Sikke nogle super flotte ting du har lavet i weekende...
    Med hensyn til dine flotte navnetags, synes jeg bestemt ikke ser amatøragtigt ud, jeg synes faktisk at det ser helt prof ud.. ;-)
    Jeg har givet dig en award, du kan se mere på min blog, og jeg håber du har lyst til at leget med..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  2. Så fin bold, svampebunde og tags. Kan godt se det der med de hvide bunde, men kan du ikke bare vende nogle af svampene omvendt? Så er der også lidt spraglet for den lille at kigge på :-)

    SvarSlet
  3. Lækre lækre. Og små nyfødte kan jo netop godt lide lyse farver! :)

    Mht navnetags, så er de da bare SÅ fine - jeg giver mine en smule klar neglelak på kanten - så trævler de ikke - og derefter stryger jeg et lille ombuk.

    Hilsen Barbara

    SvarSlet
  4. TLA: Tusinde tak, den må jeg se at få kigget på! ;)
    Øglemor: Tror ikke moren er til på-hovedet-ting. Men ellers var det en fin ide.
    Barbara: Super godt tip, det skal jeg da også gøre (hvis jeg må kopiere ideen ;)

    SvarSlet