lørdag den 8. maj 2010

Juhu

 



Jeg har været rigtig rigtig heldig, og vundet denne uundværlige vådservietholder hos Mia. Og jeg mener virkelig uundværlig! Altid ligger mine vådservietter nederst i pusletasken og samler alt taskesnuldret, så det er en virkelig uappetitlig sag at hive op af tasken. Men nu.. nu skal jeg sørge for at min nye vådservietholder altid ligger i toppen af tasken og ser lækker ud, så alle andre blebørnsmødre bliver rigtig misundelige ;) For den er da alt for lækker!! Tak Mia.

3 kommentarer:

  1. Er glad for du kan lide den. Der er også lige plads til 1-2 bleer ovenpå vådservietterne. Og så plejer jeg lige at mokke en skraldepose ned i den også...survival kit! Ha en god søndag. KH Mia

    SvarSlet
  2. ja, der har du været heldig, jeg endte med at have mine vådservietter i en frysepose. Men den fine taske du der har vundet, er der noget mere tjekket!
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Jeg var også med i den give away, og der var du sørme den heldige vinder... :D Mon man selv kunne lave noget a la denne? For som du skriver er den uundværlig når man har et blebarn, eller to ;)

    SvarSlet