fredag den 26. februar 2010

Hjælp til photoscape/mac


Jeg ser med beundring på alle de flotte billeder der er sat sammen via photoscape på alle jeres blogge. Men jeg bliver en smule mere frustreret for hver gang. For hvorfor kan jeg ikke downloade programmet? Jeg kan vel ikke være den eneste der benytter Mac? Er der ikke en hjælpsom Macbruger der måske kan hjælpe mig?

De 10-12 gange jeg har forsøgt at downloade programmet har jeg benyttet denne side og prøvet at downloade alle tre forskellige programmer. Når jeg forsøger at åbne programmet (ved at trykke åbn i overførsler) så kommer der en lille side med en masse volapyk og mærkelige tegn.

Håber der er råd på vej ;)

4 kommentarer:

  1. Hej Camsen.
    Det samme er sket for mig. Jeg kan simpelthen heller ikke få det til at køre.
    Jeg melder mig lige på, så jeg kan se, hvis nogen kommer med guld-kommentarer her hos dig.
    Kh. Malene.

    SvarSlet
  2. Nu kender jeg ikke photoscape, men jeg bruger også mac og det gratis fotoprogram "picasa".. Det er super godt!! Bare google det..

    SvarSlet
  3. Jeg har også Picasa 3 og er meget tilfreds.
    Det er der ihvertilfælde ikke problemer med.
    Det er nemt at bruge...
    Hilsen Susi

    SvarSlet
  4. Tak for rådet, det vil jeg da lige forsøge mig på ;)

    SvarSlet